onsdag den 29. maj 2013

With a wreath out of flowers on our heads





Min søde veninde og jeg var i mandags på eventyr i det dejligste solskinsvejr. Vi pakkede kameraer, madpakker og fine kjoler, og så cyklede vi ellers ud i det blå. Uvidende om hvor vi befandt os, kom vi forbi en gul rapsmark, hvor vi holdt pause og lavede fine blomsterkranse. Da vi cyklede videre, drejede vi ned af en hyggelig skovsti, og pludselig var vi midt på den smukkeste allé. Andrea har skrevet det fineste indlæg om det på sin blog her! Efter mange timer i naturen vendte vi om og cyklede ind mod byen igen. Blomsterkransene havde vi stadigvæk på hovedet, og det spredte smil på folks læber, mens vi cyklede forbi dem. 

9 kommentarer:

  1. Det var nok verdens fineste sommerdag, søde Ejs. Du er skøn.
    Solskinshilsner fra Andy ☀

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en fantastisk tur med dig, min dejlige Andy!

      Slet
  2. Utrolig flotte billeder! Og blog!

    www.downwithbirdie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hi

    Super smukke "danske" sommerbilleder! Elsker titlen Pocket full of sunshine
    Hvilket redigerings program bruger du på dine biller?
    Evt. besøg min blog

    www.piecesfromnyc.blogspot.com

    min blog handler om New York City livet
    -exchangestudent

    hilsen Lærke Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak skal du have! Jeg bruger ToyCamera Analogcolor :-)

      Slet
  4. Smukke smukke billeder. Glæder mig til at se flere indlæg fra dig :o)

    Kristine // andthe-redlip.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Der skal nok komme flere indlæg - det går ikke så stærkt, men de kommer efterhånden :-)

      Slet
  5. http://mylifeklara.bloggersdelight.dk/
    Hey vil du ikke følges? Skriv tilbage om du vil <3

    SvarSlet